هتل میرادا دلمار آنتالیا
این هتل پنج ستاره و استثنایی در منطقه کمر شهر آنتالیا بنا شده دارای 260 متر ساحل اختصاصی شنی می‌باشد که فاصله ای تا هتل ندارد
هتل میرادا دلمار آنتالیا در مجموع دارای 542 اتاق است. که همگی آنها دارای امکانات منحصر به فردی نظیر سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، چایساز و قهوه جوش، گاوصندوق، حمام های مدرن با انواع لوازم آرایشی بهداشتی و دک.راسیونی جذاب و آرامش بخش هستند.
رستوران اصلی هتل میرادا دلمار با ظرفیت 750 نفر که در آن صبحانه، ناهار و شام سرو می‌شوند از بهترین رستوران های آنتالیاست
3 اسنک رستوران که درآن‌ها اسنک و فست فود سرو می‌شوند نیز در اختیار شماست
کافه لابی هم به سرو انواع نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی به صورت 24 ساعته میپردازد
از جمله امکانات ورزشی این هتل می‌توان به زمین تنیس، فوتبال، والیبال ساحلی، سالن تناسب اندام، پارک آبی و ایروبیک اشاره کرد.
مرکز اسپا هتل دارای امکاناتی نظیر سونا بخار، سونا خشک، استخر‌های سرپوشیده و روباز ، حمام ترکی، ماساژ، جکوزی و باشگاه بدنسازی می‌باشد.
هتل میرادا دلمار آنتالیا در مجموع 5 استخر دارد که از این میان 1 استخر مخصوص کودکان می‌باشد. همچنین پارک آبی این هتل با 5 سرسره آبی آماده ارائه خدمات است.
فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا حدود 45 کیلومتر، تا مرکز شهر آنتالیا حدود 35 کیلومتر و تا مرکز کمر حدود 9 کیلومتر می‌باشد.
یکی از شگفت انگیز ترین هتل های آنتالیا همین هتل میرادا دلمار است که اقامت در آن تجربه ای به یادماندنی و بی نظیر خواهد بود!
هنوز برای سفر به این هتل خارق العاده مجاب نشدید؟ هتل میرادا دلمارآنتالیا با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن انتظار شما را میکشد! پس چمدان هایتان را ببندید و به ترکیه سفر کنید!
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.    02188851080

 

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی