هتل کروانسرای لارا آنتالیا
در منطقه لارا در شهر آنتالیا واقع شده است و جزو برترین هتل های ترکیه می‌باشد. در نزدیکی ساحل لارا بنا شده است و دارای ساحل اختصاصی نیز هست.
ساختمان این هتل به شکلی طراحی شده که این طراحی امکان دیدن منظره بی نظیر دریا را در تمام اتاق‌های این هتل بوجود آورده است.
هتل کروانسرای لارا آنتالیا در 9 طبقه بنا شده است.
از مراکز خرید نزدیک به این هتل می‌توان به مرکز خرید تراسیتی اشاره کرد. درست در روبروی هتل ایستگاه اتوبوس قرار دارد
هتل کروانسرای لارا آنتالیا در مجموع دارای 579 اتاق است .
کلیه اتاقها دارای بالکن اختصاصی، تلفن، حمام اختصاصی با  وسایل شستشوی رایگان، تهویه هوای مطبوع، سشوار ،آینه، تلفن با خط مستقیم، صندوق امانات، دسترسی به اینترنت ،کاناپه، مینی بار و تلویزیون ال سی دی می‌باشند. مینی بار نیز در اختیار شما عزیزان است .
حمام و دستشویی نیز هر روز نظافت می‌شوند.
هتل کروانسرای لارا آنتالیا دارای 5 رستوران است که هرکدام غذاهای منحصر به فردی به شما ارائه میدهند.
در روزهای آفتابی رستوران‌ها در فضای باز آماده‌ی سرویس‌دهی به شما هستند.
شما می‌توانید از اسنک بار ساحلی در کنار منظره‌ی زیبای دریا استفاده کنید و از انواع نوشیدنی‌های الکلی و غیرالکلی در کافه‌های کنار استخر، کنار ساحل و لابی رستوران لذت ببرید.
در این کافه انواع نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی، آبمیوه، چای، کلوچه و شیرینیجات سرو می‌شوند.
از سرگرمی‌های این هتل می‌توان به خدمات وسیع ورزشی مانند زمین‌های تنیس، بسکتبال، مینی گلف ،ورزش های آبی و خدمات تفریحی چون موسیقی زنده و برنامه‌های نمایش اشاره کرد.
اینترنت وای فای رایگان نیز در اختیار شماست.
در مرکز اسپا هتل کروانسرای لارا آنتالیا خدماتی چون ماساژ، استخر سرپوشیده‌ی 234 مترمربعی، استخر موج 982 مترمربعی، پارک آبی 1432مترمربعی، سونا، جکوزی، مرکز تناسب اندام و حمام ترکی ارائه می‌شود.
هتل کروانسرای لارا آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا حدود 14 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا حدود 25 کیلومتر فاصله دارد. همچنین پارکینگ برای میهمانان هتل رایگان است.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.   02188851080

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی