هتل رکسوس لارس آنتالیا

یکی از بهترین هتل های زیبا و مجلل منطقه لارا و یکی از گران قیمت ترین اقامتگاه های این شهر هتل رکسوس لارس آنتالیاست. فاصله هتل رکسوس لارس آنتالیا تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 8 کیلومتر و تا شهر لارا حدود 5 کیلومتر است.
 این هتل مجلل که در مجاورت هتل های کروانسرای لارا توسط جنگل های سرسبز و انبوه نیز احاطه شده است که زیبایی آن را دو چندان می کند . خدمه مهربان و خوش برخورد هتل رکسوس لارس آنتالیا جزو برترین خدمه در سراسر ترکیه هستند!
تمامی 534 اتاق و سوئیت  هتل رکسوس لارس آنتالیا شیک و استاندارد بوده و مجهز به طراحی مدرن ، مبلمانی راحت و بالکنی اختصاصی با چشم اندازی شگفت انگیز از طبیعت و دریای  زیبای مدیترانه می باشد .
با امکانات و خدماتی نوین مثل تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ، دستگاه پخش دی وی دی ، مینی بار ، حمامی لوکس همراه سشوار و دیگر امکانات، از میهمانان پذیرایی می نمایند . اتاق هایی با امکانات ویژه برای معلولین نیز در نظر گرفته شده است .
امکانات هتل رکسوس لارس آنتالیا  ورزش های آبی و غیر آبی و تفریحات مخصوص کودکان و بزرگسالان ، استخر بزرگ روباز و استخرو سرپوشیده ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، سونا ، غواصی ، والیبال ساحلی ، سالن بدنسازی با مربیان ورزیده ، شش زمین تنیس ، میز پینگ پنگ ، میز بیلیارد ، بازی دارت ، بولینگ ، کرایه دوچرخه و اسب سواری ، رستورانی مجلل که انواع غذاهای بین المللی ، خوراک های ایتالیایی ، چینی و انواع کباب را سرو می کند ، بار ، باغ ، دستگاه خودپرداز ، خدمات تور ، اینترنت پر سرعت رایگان، سرویس نگه داری از کودک ، زمین بازی کودک و گیم نت تنها بخشی از امکانات این هتل زیبا هستند.
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.   02188851080

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی