هتل لیبرتی آنتالیا
 این هتل پنج ستاره و زیبا در منطقه لارا در آنتالیا قرار دارد. هتل لیبرتی آنتالیا دارای ساحل شنی اختصاصی در حاشیه دریای مدیترانه و همچنین مجموعه‌ای از استخرهای بزرگ و سرسره‌های آبی نیز می‌باشد.
هتل لیبرتی آنتالیا در مجموع دارای 311 اتاق است که هرکدام دارای امکانات پیشرفته ای نظیر سیستم تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ال سی دی، گاو صندوق و ثندوق امانات، بالک های بزرگ، چایساز و قهوه جوش، مبلمان کلاسیک، تخت های بسیار بسیار راحت و  مینی بار هستند.
اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس شماست.
مینی‌بار رایگان بوده و هر روز شارژ می‌شود.
رستوران ها و کافه های هتل در سراسر آنتالیا معروفند. رستوران های اختصاصی هتل لیبرتی لارا با بهترین کیفیت به سرو غذاهای ترکی و بین المللی میپردازند.
در مرکز اسپا هتل لیبرتی آنتالیا امکاناتی همچون سونا بخار، سونا خشک، حمام ترکی، ماساژ، استخر‌های سرپوشیده و روباز و باشگاه بدن‌سازی مهیاست.
هتل لیبرتی مجموعا 4 استخر دارد که از این میان یکی از آنها مخصوص کودکان می‌باشد.
همچنین در هتل لیبرتی آنتالیا برای کودکان امکانات تفریحی از جمله استخر کودکان و باشگاه کودکان وجود دارد که در آن می‌توانند به بازی و تفریح مشغول شوند.
از تفریحاتی چون زمین فوتبال، بسکتبال، والیبال، والیبال ساحلی، سالن تناسب اندام، وررزش‌های آبی، بیلیارد، پارک آبی، دارت و سینما به صورت رایگان و از جت اسکی، قایق رانی و چتربازی با هزینه اضافی می‌توانید استفاده کنید.
فاله این هتل تا فرودگاه آنتالیا حدود 17 کیلومتر و تا مرکز شهر حدود 27 کیلومتر می‌باشد.
یکی از ویژه ترین پیشنهاد های ما به شما برای مسافرت در ترکیه همین هتل لیبرتی لارا
است که با خدمات بی نظیر به میهمانان عزیز و مسافرین تور تایلند در خدمت شماست!
جهت رزرو هتل لیبرتی آنتالیا با ما تماس بگیرید!
آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.   02188851080

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی