هتل اوزکایماک کمر مارینا

هتل اوزکایماک کمر مارینا یکی از بهترین و زیبا ترین هتل های سراسر آنتالیاست !
هتل اوزکایماک کمر ماریناه، هتلی مدرن و دیدنی است که تا ساحل مدیترانه ۱۰۰ متر بیشتر فاصله ندارد. دارای دو استخر بزرگ در فضای باز با سرسره های آبی و هم چنین استخر کودکان نیز هست
هتل دارای سالن بدنسازی و فیتنس، حمام ترکی و استخر سرپوشیده است.
همگی 271 اتاق هتل هتل اوزکایماک کمر مارینا  دارای سرویس اینترنت بی سیم هستند. تمام اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوای پیشرفته و دارای تلویزیون و ماهواره هستند. در اتاق ها مینی بار هم وجود دارد. تمام اتاق ها دارای حمام مجهز که همگی لوازم آرایشی بهداشتی را دارا هستند. هتل دارای سه رستوران و یک بار است و انواع غذاهای مدیترانه ای و نوشیدنی های مختلف را برای میهمانان هتل سرو می کند. میهمانان هتل می توانند از امکانات تفریحی هتل مثل زمین تنیس، سالن بیلیارد و یا سونا و جکوزی هتل استفاده کنند و اوفات خوشی را در این هتل داشته باشند. هتل دارای امکانات تفریحی مخصوص کودکان هم می باشد. این هتل تا فرودگاه آنتالیا ۶۲ کیلومتر فاصله دارد و برای استفاده از سرویس ترانسفر فرودگاهی باید هزینه جداگانه پرداخت کرد.
یکی از شگفت انگیز ترین هتل های آنتالیا همین هتل اوزکایماک کمر مارینا است که اقامت در آن تجربه ای به یادماندنی و بی نظیر خواهد بود!
هنوز برای سفر به این هتل خارق العاده مجاب نشدید؟ هتل اوزکایماک کمر مارینا با محیطی زیبا و امکاناتی با بالاترین سطح ممکن انتظار شما را میکشد! پس چمدان هایتان را ببندید و به ترکیه سفر کنید!
برای رزرو هتل اوزکایماک کمر مارینا با ما تماس بگیرید!
آژانس هواپیمایی سفری دیگر
جهت اطلاع از آفرهای تور ترکیه با ما در تماس باشید.    02188851080

 

تور ترکیه

تور استانبول

تور ازمیر

تور انکارا

تور الانیا

تور آنتالیا

تور کوشی آداسی